9.29.2007

929- Jon & Amber wedding day!

昨晚預備今晚要播既歌都攪到3點至訓,今朝一早5點幾起身,又飛去將軍澳拎㩒花入屯門。不過呢幾日既辛苦都係值得既,所有兄弟姊妹都替你們高興!由IVE識佢地倆位,至今都差不多7年啦,今晚都係第一次親身睇到新郎哥拉小提琴!今晚最攪笑既環節,都相信係“尋找新郎的遊戲“ 啦,經我地既美指阿B小姐既化妝同做型設計,離遠睇都真係好難認得出!我諗呢次都係我人生中第一次同最後一次做婚禮MC,講野絕對係我最吾掂既一環,我都係做番D幕後影下相,拍下片,剪下片,播下音樂好過啦!Sorry la!German姐!最後真係希望你地白頭到老,永結同心,快D有自己既屋同BB啦!

當晚新郎與新娘!

王老太重現旺角!

1 則留言:

匿名 說...

好似幾好玩咁喎.幾時到你先?!haha
仲有,我間學校好悶.悶死我喇..