7.27.2007

30' something


30對男仔來講係咪一個關口,2字頭都仲可以叫男仔/死靚仔,到左3字頭就叫做佬! 運動越來越少,脂肪越來越多,吾只人老左,責任也越來越重,家姐,阿哥都結哂婚,搬哂出去住,又要開始擔起頭家,屋企就得番你同阿媽。身份也不再只係人地個仔/細佬,宜家做埋舅父仔,遲下聖誕仲做埋阿叔。公司方面原本仲以為擁有車路士咁強既理科陣容,諗住熟哂佢地D踢法,強陣應付CE,a-level,新高中,就實sure win,點知天意弄人,一下子換哂3科老細,全部轉哂會,所有野還原基本步。令我明白到離開不只容易,傳染性重勁過SARS,留底需要更大的勇氣同耐性去堅持自己既理念。自身方面,究竟到左30歲既目標係咪要有車,有樓,有份高薪厚職,有老婆仔女?到呢刻以上列出既野我一樣都未達到,睇來都仲相差十萬百千里,都真係要等中六合彩jetpot頭獎至得!仲有一個謎既就係,到30歲先至有拖拍既預言會否成真呢?Everybody please stay tune...............

3 則留言:

憤青 說...

我好明呀~
但你唔好只係講你無d咩~
都要諗下你有已經有d咩~
eg 仲行得走得,可以四周去食共玩~

SAJ 說...

hee hee....收到!我都好滿足現在所得到既!包括家人,朋友,健康,工作............又係果句“有又煩,冇又得鬼閒“ !

匿名 說...

哈﹗阿偉,我都好似你咁有諗過呢d問題,不過真係要諗下你已有乜而唔係無乜,而家覺ok 就可以了﹗人人既生命進程都唔同麻?同意麻?開心過每一天, 知道自己想做乜先至最重要﹗