1.11.2007

軟硬暖笠笠12生肖公仔





06-07年真係year of SoftHard啦!Long time No see大碟,演唱會,DVD,又整左間shop賣t-shirt,cap,電話繩。繼暑假同M記出左套軟硬kittyBrick之後,係今個農曆新年前佢兩個又同M記出新野,就係呢一套12隻既軟硬暖笠笠12生肖公仔啦!各位軟硬fans下個禮拜18/1開始又要係咁幫親老麥換野同食野啦!都好在吾駛下下捱成個套餐先至有得換,只要買任何食品/飲品+$9.5就可以換一隻,每次最多可以+$38換4隻。AI.........呢個月真係破產啦!剛剛買左佢地套演唱會DVD宜家又..............
*Source from this week Milk magazine

3 則留言:

匿名 說...

嘻嘻~~嗨軟硬FANS!!
你估下我係邊個!!?

SAJ 說...

.........點估呀!真係估吾到!

匿名 說...

阿偉﹗係我呀﹗多謝你黎我既blog,而家等我都黎報到吓先﹗雖然我地無乜時間見面,睇咗你個blog之後,我地好似又近番d咁﹗係嘛?kenji有冇黎過呀?